:: TypejelaH ::

Sembang, gosip, mengupat sambil menyebarkan ilmu atau mendapatkan ilmu !!!!!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Apa yang aku terkenang???? di sana...

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 10:50 am

iyela...iyelaa..iyelaa...kitaorg x mo kaco dh thread ko ipen...
[merajuk mood] bounce kekandaku...jom arr kite gi main jauh2....jgn kaco thread ipen nie... lol!

p/s:-segala kesulitan amatlah kami kesali....ihihiihhii Razz
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Kenangan PeLSSB :: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 12:47 pm

BAIKLAH DINDAKU..AYUH KITA BAWA DIRI KE PULAU BAHAGIA...NAK?NAK?NAK? Razz

:- biaq pi ar depa suma..janji kita berdua cool.. afro
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 12:53 pm

encik etang wrote:
BAIKLAH DINDAKU..AYUH KITA BAWA DIRI KE PULAU BAHAGIA...NAK?NAK?NAK? Razz

:- biaq pi ar depa suma..janji kita berdua cool.. afro

alah jangan lah merajukk...
aku tak nak diorang kacau daun aja...
kot2x lah korang nak cakap apa2x yang tak patut kami suma dengar

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 1:20 pm

typejelah wrote:
encik etang wrote:
BAIKLAH DINDAKU..AYUH KITA BAWA DIRI KE PULAU BAHAGIA...NAK?NAK?NAK? Razz

:- biaq pi ar depa suma..janji kita berdua cool.. afro

alah jangan lah merajukk...
aku tak nak diorang kacau daun aja...
kot2x lah korang nak cakap apa2x yang tak patut kami suma dengar


mana ade..aku gurau jek...
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 5:14 pm

typejelah wrote:

alah jangan lah merajukk...
aku tak nak diorang kacau daun aja...
kot2x lah korang nak cakap apa2x yang tak patut kami suma dengar

betul tu... cuma nak menjaga privacy korang dua jak... adeh cik zeti ni... majuk pla... No aku ni dah la duk jauh dari kengkawan suma... Crying or Very sad ni skarang nak main majuk2 pla... Neutral aku ingatkan penyakit sensitip ni masa dkt PELSSB jak... tongue

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 30, 2007 5:15 pm

Bukan penyakit dah tu ipen...
dah jd tabiat kita suma dah tu...
tak merajuk tak ade lah orang yang nak pujuk..
kalau merajuk baru ade yang akan pujuk..
kan best kalau ade orang pujuk

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 05, 2007 3:00 pm

typejelah wrote:
Bukan penyakit dah tu ipen...
dah jd tabiat kita suma dah tu...
tak merajuk tak ade lah orang yang nak pujuk..
kalau merajuk baru ade yang akan pujuk..
kan best kalau ade orang pujuk

ihihihii itulah motif utama aku... bounce pujuklaa pujuklaa aku cpt.... lol!
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 05, 2007 4:51 pm

err... selamat tak kalau aku nak pujuk nie??
aku takut your doremon apa2x kan aku..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Sep 06, 2007 3:47 pm

typejelah wrote:
err... selamat tak kalau aku nak pujuk nie??
aku takut your doremon apa2x kan aku..

oooooo.... ni rupanya tujuan ko buat soklan kat section sembang2x tu kan??? ko saje je nak majuk kan enche rozi kan??? supaya org pujuk ko kan??? kan??? kan??? Question

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Kenangan PeLSSB :: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 10:04 am

erk..merajuk plak..x rock ar..eemm...meh cini, meh abang pujuk...NAK?NAK?NAK?.. Razz
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 10:35 am

encik etang wrote:
erk..merajuk plak..x rock ar..eemm...meh cini, meh abang pujuk...NAK?NAK?NAK?.. Razz

wei enche etang... Assalamualaikum...
biar la derang suma mo majuk kah apa kah...
kita yg cool/kiut/hensem/manis/kacak/menawan/macho/gentleman ni buat besa jak...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 12:14 pm

Sad Crying or Very sad Smile Mad Embarassed No Twisted Evil Question Exclamation Idea Sleep
manusia mana yang tak ade perasaan..?

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 3:36 pm

typejelah wrote:
Sad Crying or Very sad Smile Mad Embarassed No Twisted Evil Question Exclamation Idea Sleep
manusia mana yang tak ade perasaan..?

manusia berhati batu... Twisted Evil

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 4:44 pm

ipen wrote:
typejelah wrote:
Sad Crying or Very sad Smile Mad Embarassed No Twisted Evil Question Exclamation Idea Sleep
manusia mana yang tak ade perasaan..?

manusia berhati batu... Twisted Evil

terima kasih ipen atas jawapan itu...
jawapan anda bernas sangat

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Kenangan PeLSSB :: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Sep 07, 2007 5:08 pm

typejelah wrote:
Sad Crying or Very sad Smile Mad Embarassed No Twisted Evil Question Exclamation Idea Sleep
manusia mana yang tak ade perasaan..?

manusia yang dah mati.... lol!
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Sep 10, 2007 8:54 am

typejelah wrote:
ipen wrote:
typejelah wrote:
Sad Crying or Very sad Smile Mad Embarassed No Twisted Evil Question Exclamation Idea Sleep
manusia mana yang tak ade perasaan..?

manusia berhati batu... Twisted Evil

terima kasih ipen atas jawapan itu...
jawapan anda bernas sangat

aku jawab mcm tu pun atas sebab aku tau kawan aku enche Rozi ni xberhati batu tau... ni mesti ada dkt Terengganu ni kan... horay!!!

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Sep 10, 2007 7:44 pm

aku dah balik shah alam dah nie...sesapa yang teringin nak makan keropok leko ori tu datang lah kerumah..
masih ade lg nie..
jemput2x

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
KapteN



Posts : 1
Join date : 2007-09-11

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 11, 2007 1:18 am

testing 1..2..

Image hosted by servimg.com
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 11, 2007 1:46 am

welcome to the club...

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 11, 2007 12:14 pm

typejelah wrote:
aku dah balik shah alam dah nie...sesapa yang teringin nak makan keropok leko ori tu datang lah kerumah..
masih ade lg nie..
jemput2x

apa sebenaq nya motif ang ni hah enche Rozi??? ni ang ni saja nak bagi aku kepunan kah??? aku dkt negeri di bawah bayu nih mcm mana nak turun p shah alam nih hah??? aku dh teringin dh ni nak mkn keropok lekor ori nih... mcm mana nih??? ades... Mad

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 11, 2007 1:24 pm

err...

sorry ipen..
macam nie lah nanti raya datang umah aku dalam raya ke4
aku bawak balik kasi hang
insyallah,....

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 11, 2007 2:05 pm

typejelah wrote:
err...

sorry ipen..
macam nie lah nanti raya datang umah aku dalam raya ke4
aku bawak balik kasi hang
insyallah,....

ades... uwaaaa...... Crying or Very sad

lagi la sedih... adoi.... xdpt blk perlis raya nih... adeh...... Crying or Very sad

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 12, 2007 2:28 pm

err..
tersalah type lagi..
adakah ini menyinggung hati dan perasan encik ipen??
saya mintak maaf banyak2x

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 12, 2007 3:52 pm

typejelah wrote:
err..
tersalah type lagi..
adakah ini menyinggung hati dan perasan encik ipen??
saya mintak maaf banyak2x

xmenyinggung... menyentuh jak... huhuhuhuhu... No

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Kenangan PeLSSB :: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 12, 2007 5:01 pm

Pergh..keropok lekor ori..sedap wei...makan keropok lekor dengan kopi panas..mengancam 2..sedap 2... cyclops
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   

Back to top Go down
 
Apa yang aku terkenang???? di sana...
Back to top 
Page 3 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Sekilas Perlengkapan Yang Dibutuhkan Aquarium Hias Laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» Apa yang menarik dari memeilihara Cichlid itu?
» Binatang yang harus dihindari saat menyelam

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: TypejelaH :: :: Kenangan PeLSSB-
Jump to: