:: TypejelaH ::

Sembang, gosip, mengupat sambil menyebarkan ilmu atau mendapatkan ilmu !!!!!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Apa yang aku terkenang???? di sana...

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Aug 14, 2007 4:55 pm

nyiok u mean jejantan kt sana ke??? or jejantas klcc tu???... cyclops
Back to top Go down
View user profile
azyzulcarey



Posts : 5
Join date : 2007-08-07

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 2:17 pm

jejantanz kat KLCC nyah...xde makner jantanz taik kat pelssb ttu...koser!!!!.....akaq hangin ni satu badan..occay....rozi dgn ipen lom taw lagi ni....
Back to top Go down
View user profile
azyzulcarey



Posts : 5
Join date : 2007-08-07

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 2:20 pm

ipen wrote:
typejelah wrote:
azyzulcarey wrote:
akaq plak...terkenang kan jenjantanz disana....!!!!.....TASTE

saya tersenarai ke kak??
jika tersenarai!!!!
apa yang akak terkenang sangat tentang saya nie kak??
lol!

aku terlibat gak ka??
aku pun mcm enche rozi nak tau gak...
kalau tersenarailah... Twisted Evil

bwekkk...korang bikin apa.....cuma bamper yuolll sajok yg menjadi igauan akaq....bleyy....hiks!!!.... Razz
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 2:53 pm

azyzulcarey wrote:
ipen wrote:
typejelah wrote:
azyzulcarey wrote:
akaq plak...terkenang kan jenjantanz disana....!!!!.....TASTE

saya tersenarai ke kak??
jika tersenarai!!!!
apa yang akak terkenang sangat tentang saya nie kak??
lol!

aku terlibat gak ka??
aku pun mcm enche rozi nak tau gak...
kalau tersenarailah... Twisted Evil

bwekkk...korang bikin apa.....cuma bamper yuolll sajok yg menjadi igauan akaq....bleyy....hiks!!!.... Razz

affraid affraid
sampai mengigau malam ke kak?
wah.....
malunya.......
No No No Question

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 3:17 pm

azyzulcarey wrote:
jejantanz kat KLCC nyah...xde makner jantanz taik kat pelssb ttu...koser!!!!.....akaq hangin ni satu badan..occay....rozi dgn ipen lom taw lagi ni....

apahal tu JO??? meh bisik kat telinga ni... meh...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 3:18 pm

azyzulcarey wrote:
ipen wrote:
typejelah wrote:
azyzulcarey wrote:
akaq plak...terkenang kan jenjantanz disana....!!!!.....TASTE

saya tersenarai ke kak??
jika tersenarai!!!!
apa yang akak terkenang sangat tentang saya nie kak??
lol!

aku terlibat gak ka??
aku pun mcm enche rozi nak tau gak...
kalau tersenarailah... Twisted Evil

bwekkk...korang bikin apa.....cuma bamper yuolll sajok yg menjadi igauan akaq....bleyy....hiks!!!.... Razz

bumper pu ok apa??? skang ni suma nk tukar bumper... kancil tkr bumper mira... wira tkr bumper evo... kira ok la kalau bumper aku dgn rozi jadi igauan... ORI tu JO.... tongue

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Aug 15, 2007 6:05 pm

betul2x...
saya sokong pendapat encik ariffin itu....

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 16, 2007 1:21 pm

cheers slamat abg i x terinclude dlm hot bumper igauan u nyiok.... lol!
ehehhee....
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 16, 2007 1:23 pm

zeti yusliana wrote:
cheers slamat abg i x terinclude dlm hot bumper igauan u nyiok.... lol!
ehehhee....

dia tau tu hang punya dia tak nak ambik lah...

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 16, 2007 3:33 pm

hang jgn main2 rozi...nyiokk tu kalo dh geram x kesah saper punyer....uhuhuhkkk... kuda pki tie pn boley....Shocked nyioookk i gurau2 jer...jgn marah arrr.... flower
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 16, 2007 3:34 pm

sib baik aku kat sabah... fuhhhh.... scratch

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
pAk_ArElee



Posts : 13
Join date : 2007-08-19
Age : 35
Location : Cheras.Kajang bebeh!!!

PostSubject: laaaaaaaa...........   Sun Aug 19, 2007 3:19 pm

assalamualaikum y`all!!!!
waa...udah lama nggak ketemu semua ini..yg aku rindu kat pelssb?tdo kat surau laa...berak kat level 4...tak sangka lak time tdo muka aku lain ek rozi??hahahaha...byk wooo sweet memories kat sana.kalu ada plan or ada yg kawen,jemput2 laa ek<--- tuju kat doremon n doralin pelssb..
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Aug 20, 2007 5:13 pm

pAk_ArElee wrote:
assalamualaikum y`all!!!!
waa...udah lama nggak ketemu semua ini..yg aku rindu kat pelssb?tdo kat surau laa...berak kat level 4...tak sangka lak time tdo muka aku lain ek rozi??hahahaha...byk wooo sweet memories kat sana.kalu ada plan or ada yg kawen,jemput2 laa ek<--- tuju kat doremon n doralin pelssb..

sapa rozi???
habaq mai sat kat aku

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Aug 21, 2007 11:42 am

uish pAk_ArElee tu... aku dh saspen dah... ingatkan park jisung...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: poket Doraemon   Tue Aug 21, 2007 3:35 pm

tuju kat doremon n doralin pelssb.. >>>> iye2..aku terasa...hahaha..tapi aku cool... afro
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Aug 21, 2007 4:37 pm

ya... ya... ya... ya...
encik etang memang cool... long live encik etang cool... yeah... cheers

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 23, 2007 10:37 am

ehehehe kitaorg mmg cool pn ipen...mak aku pesan...biar lambat asal selamat....uhuhukk...
tp kalo leh aku nk cpt2 .. Embarassed bounce [gatai mood]
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: poket Doraemon   Thu Aug 23, 2007 11:30 am

hahahahah..hang gatai nnoooooo..... Razz
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Aug 23, 2007 5:51 pm

uhuhukkk sapa yg wat cheq gatai.....ehehhee cheers cyclops
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: poket Doraemon   Thu Aug 23, 2007 6:16 pm

hahaha..naughty... tongue
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Aug 24, 2007 10:20 am

ops..... semua di mintak keluar dari ruangan ini...
kecuali zeds and etang..
nanti bila keadaan dah reda sikit kita masuk...
segala kesulitan ini amat dikesali...
apabila keadaan dah selesai saya akan bagitahu kemudian..

p/s: encik etang macam mana dengan pertanyaan saya pada ruangan yang dikendali encik tu tak ade jawapan pon...
UPSET!!!!! Sad

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Aug 24, 2007 10:48 am

ihihihi rozi jeles...rozi jeles...uhuhuu x sedar lak kitaorg bermanja2 kt pg nie...sowwii geng....ader ke saper2 yg dh muntah hijoo??? alien .....
errmm scratch penat abg aku terang kt koo psl soklan kete ko tuu...dh2 jgn upset2 gi check blk... afro
Back to top Go down
View user profile
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

PostSubject: assalmmuailaikum semua.....   Fri Aug 24, 2007 4:31 pm

rozi aku dah terang dah pasal soklan ko 2..gi check ok...2 aje yang aku mampu bagitau..lebih dari 2 aku nasihatkan ko gi jumpa pmen..huhuhu.. Razz gurau bro...
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Sat Aug 25, 2007 12:18 am

wei wei wei... jgn mcm to enche Rozi... thread ni aku yg buka wei... apa kata enche etang dgn che zeti buka satu thread untuk depa bermanja... hahahahaha... kita tumpang tengok je la... amacam merpati dua sejoli... Twisted Evil

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Aug 27, 2007 12:02 pm

betul encik ipen saya setuju..
dengan ini ruangan ini dibuka semula untuk public..
silakan semua beramah mesra semula..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   

Back to top Go down
 
Apa yang aku terkenang???? di sana...
Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Sekilas Perlengkapan Yang Dibutuhkan Aquarium Hias Laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» Apa yang menarik dari memeilihara Cichlid itu?
» Binatang yang harus dihindari saat menyelam

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: TypejelaH :: :: Kenangan PeLSSB-
Jump to: