:: TypejelaH ::

Sembang, gosip, mengupat sambil menyebarkan ilmu atau mendapatkan ilmu !!!!!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share
 

 Kereta apa yang korang suka?

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuthorMessage
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeWed Apr 09, 2008 1:04 pm

hak hak hak hak... hak tuih...
kereta kancil standard 850 sudah pun keluar... kopak juga la bayar RM600 semalam...
apapun aku dah buleh merempit balik... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

rozi wei... insya'Allah kalu xda halangan aku datang la... aku kalu member buat kenduri... apatah lagi kenduri kawen insya'Allah aku akan datang... tapi ko kena paham la sebab aku ni tinggal jauh... aku dah survey tiket paling murah pun maunya RM600 pegi balik termasuk tambang bas suma... huhuhuhuhu...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeThu Apr 10, 2008 10:15 am

aku memang memahami kau ipen

usah kau risaukan tentang itu..

wakakakakaka

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 3:01 pm

ko memang memahami aku...
bakal2 sekampung l katakan... heheher...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

Mrs Etang

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : armpunk soon will be pj

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 3:47 pm

ipen muke ko ngan pic yg display kt profile ko nie lbh krg sama arrr....seram oooo..... affraid
Back to top Go down
View user profile
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeTue Apr 15, 2008 2:00 pm

har har har har har har... tau seram.. aku kan ahli kepada kelab mancen puaka paling hampeh dekat MFN... hehehehehe...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Nak Mintak Tolong   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeThu Jun 12, 2008 4:49 pm

Kenapa Rakyat Malaysia Masih Sokong BN..?

Tolong beri sebab2 Yang Munasabah..
Harap Kekawan Dapat Membantu..
Saya tengah Buat Kajian nie. Untuk MBA saya.

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeFri Jul 25, 2008 7:52 pm

ntah la bro... aku xsokong BN... aku tak mengundi lagi... ekekekekeke...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeMon Jul 28, 2008 12:15 pm

ariffin jamil..
kenapa dengan opis hjang tak ade internet ka??
dah lama hang tak email or tak forum dengan aku..
hang bz ka?

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeTue Jul 29, 2008 12:19 pm

aku isnin cuti la...
masa cuti aku jarang buka tenet walau tenet ada kat rumah...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeWed Aug 06, 2008 10:35 am

best tak cuti hari isnin..
macam best gak tu

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeFri Aug 08, 2008 5:15 pm

xbest... aku cuti semua org keja... aku sangap...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeThu Sep 04, 2008 9:35 am

so macam mana nak buatkan hang best??

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
pAk_ArElee



Posts : 13
Join date : 2007-08-19
Age : 35
Location : Cheras.Kajang bebeh!!!

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeWed Sep 10, 2008 7:16 pm

bila laaaaaaaaaa accord aku nak kuar nih..nak gak try kejar Mirage Colt etang nih....hehehe...rozi, aku start balik buat kereta lama aku tu..yg panas kat traffic light tu..hehehe..tunggu la kemunculan dia ek..(kalu lepas JPJ)...klau x, aku nak beli Civic EF, kasi masuk B18Cs..special tune...fully LSD...pastu duit kawin xde..huhuhuhu...aku nak kena balik umah dah...so ada masa aku masuk balik..yg pasal Volvo project, mcm x on jek..nafsu kuat sgt nak beli kereta nih..hehehhe...
Back to top Go down
View user profile
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeThu Sep 11, 2008 10:52 am

ermmmmm... ermmmmm... ermmmm...

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
encik etang

encik etang

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeFri Sep 12, 2008 1:45 pm

pAk_ArElee wrote:
bila laaaaaaaaaa accord aku nak kuar nih..nak gak try kejar Mirage Colt etang nih....hehehe...rozi, aku start balik buat kereta lama aku tu..yg panas kat traffic light tu..hehehe..tunggu la kemunculan dia ek..(kalu lepas JPJ)...klau x, aku nak beli Civic EF, kasi masuk B18Cs..special tune...fully LSD...pastu duit kawin xde..huhuhuhu...aku nak kena balik umah dah...so ada masa aku masuk balik..yg pasal Volvo project, mcm x on jek..nafsu kuat sgt nak beli kereta nih..hehehhe...

eemm...emmm..emmm...(tersampuk ngan ipen)

_________________
Best Regards,

Zulshahreen Shah Bhari a.k.a encik etang
DATSUN Owner 120Y... Made for ME just for ME...
MITSUBISHI MIRAGE (COLT-1989)...MY RESPONSIBILITY...
www.datsun1200.com / www.turbomirage.com

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 PROTOTYPE1
Back to top Go down
View user profile
encik etang

encik etang

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 35
Location : Petaling Jaya

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 10:51 pm

kereta idaman aku yg baru....insyaALLAH!!!!!

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 1965_black_Fiat_500 bounce bounce cheers Very Happy

_________________
Best Regards,

Zulshahreen Shah Bhari a.k.a encik etang
DATSUN Owner 120Y... Made for ME just for ME...
MITSUBISHI MIRAGE (COLT-1989)...MY RESPONSIBILITY...
www.datsun1200.com / www.turbomirage.com

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 PROTOTYPE1
Back to top Go down
View user profile
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 3:41 am

ni pula kereta idaman aku yg baru... insya'Allah jugak...
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 D-max

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 1:44 pm

hang pa nak tau kereta idaman aku plak??
humm.. jangan cemburu ok.. sat aku carik gambar dia

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 3:45 pm

nie ha kereta idaman aku..


Kereta apa yang korang suka? - Page 9 WEBLARGENOMAD

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

ipen

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 36
Location : Negeri di bawah bayu

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 12:50 am

typejelah wrote:
nie ha kereta idaman aku..


Kereta apa yang korang suka? - Page 9 WEBLARGENOMAD

ehem... ehem... ehem... Razz

_________________
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 SignatureRAYA-1
PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 10:31 am

hehehhehehe...

aku idam2x kan aja..

bila nak balik perlis.. boleh aku pg mancing dengan hang.

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
typejelah
Admin
typejelah

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 10:42 am

ini kalau aku tukat pakai seat recaro lagi sedap nie.. lembut dan empuk..

_________________
Doa Taubat
Kereta apa yang korang suka? - Page 9 DOA32

$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.forumotion.com
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Sponsored content




Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Empty
PostSubject: Re: Kereta apa yang korang suka?   Kereta apa yang korang suka? - Page 9 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kereta apa yang korang suka?
Back to top 
Page 9 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Similar topics
-
» Ikan-ikan Air Tawar Terbesar di Dunia

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: TypejelaH :: :: Hal Ehwal Kereta..-
Jump to: